يه مديري داشتيم توي دوران راهنمايي وقتي مي خواست كسي را صدا بزنه كه نمي شناخت؛
داد مي زد:آقاي شما
اما من يه كلمه واسه خودم داشتم؛ كه تو وقت خودش معروف بود.توي پادگان آموزشي
وقتي مربي بودم سر كلاس براي اينكه يه نيروي آموزشي رو صدا كنم يا تشر بزنم كه
مثلا حواسشون رو جمع كنند؛ مي گفتم :خوش تيپ
عجيب اين كلمه براي همه خوش آيند بود. من بارها برق خوشحالي ولبخند رضايت روتوي
چشمهاو روي لبهاي بچه ها ديده بودم.اما هرگز علت واقعي اونو نفهميدم؛تا همين چند
روز پيش كه توي مجله فيلم خوندم محمد رضا گلزار 24 ميليون گرفته براي يه عكس
ناقابل تبليغاتي .انوقت فهميدم خوش تيپ بودن چه مزه اي داره!
البته همه مي دونيم اين پسره تا حالا چند تا فيلم بازي كرده؛ هنرمنده وازهمه مهمتر
با سوپر استار هنرپيشه خانمها هم سر و سري داره؛كه به ايناش كار ندارم.نوش جونش.
اما جالا من عجيب دلم لك زده؛ براي اينكه يكنفر پيدا بشه ومثلا صدام بزنه :كجايي خوش تيپ
ومن سرمو برگردونم و در حالي كه توي چشام برق خوشحالي هست بگم :همين جاعزيز
كسي پيدا نميشه؟
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes