ساخت لینکدونی با del.icio.us

راستش خیلی وقت بود که می خواستم یه دونه لینکدونی برای وبلاگم داشته باشم ولی هرچی سعی می کردم نمی شد که نمی شد. البته راهنماهای خوبی برای ساخت لینکدونی در بلاگر نوشته شده ولی خوب من نتونستم.
تا اینکه راحتترین راه را در سایت خوشمزه دیدم . شما هم بعد از انجام دادنش متوجه آسانی کار خواهید شد.

الف: اول یک دونه اکانت در del.icio.us ایجاد کنید.

ب: بعد از ورود به اکانت خود سمت راست بالا گزینه help را کلیک کنید.

ج: و سپس Javascript را کلیک کنید. در صفحه جدید لینک link rolls feed را کلیک کنید تا به قسمت Linkrolls وارد شوید.

د: حالا فقط کافی است در قسمت Display Options تنظیمات دلخواه خود را مثل تعداد لینکهای نمایش داده شده ،عنوان لینکدونی و .... را تنظیم کنید نگران نباشید پیش نمایش در قسمت سمت راست خواهید دید. وقتی همه چیز بروفق مراد بود. کد بالای صفحه را کپی نمایید.

ر: کد اسکریپ را در داخل تمپلیت وبلاگ خود در جایی که لینکدونی می خواهید باشد کپی نمایید. لینکدونی شما ساخته شد.
هر لینک جالبی را که می خواهید اضافه کنید کافی است به اکانت del.icio.us خود وارد شده و post کنید.

1 comments:

سلام ممنون از ميلتون
نگران نباشيد من هم عادت دارم هم امروز کمي دلگرفته تر از هميشه بودم

» نظر شما؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes