اصفهان

بالاخره فرصتی دست داد و به همراه عمه و خانواده او یه سفر نوروزی رفتیم. اصفهان شهری است که همیشه از دیدن آن متحیر خواهید شد. عجیبه من وقتی وارد اصفهان می شوم یاد اون تعریف ناصر خسرو در سفرنامه اش می افتم که گفته اصفهان شهری است بر هامون نهاده با .....
و اکثر خیابونهای اطراف نقش جهان فراغ و تمیز آدم حال میکنه وقتی توی چهار باغ قدم می زنه یا کنار زاینده رود بین سی سه پل و پل خواجو لختی استراحت کند یا در پارک ناژوان چرخی بزند. برای منکه توی کویر و یزد بزرگ شدیم دیدن اینهمه سرسبزی و آب غنیمت است.
- رفتار فروشندگان اصفهانی خیلی خوب شده بود با حوصله جواب می دادند و می شد چونه هم زد. نمی دونم شاید به خاطر رونق بازار بود!
- پلیس که دیگه سنگ تموم گذاشته بود چراغ قرمز و خیابون یک طرفه رد می کردی فقط با لبخند اشاره می کردند.
- منار جنبان هم رفتیم یه مامور نیم ساعت یک بار می رفت بالای یکی از منارها و با لگد همیچین می زد که اون منار که هیچی کل ساختمون می لرزید.

1 comments:

سلام
خوبی؟
الان من واقعا دارم گریه میکنم!
همه امسال عید اصفهان بودن و من ؟؟؟ خوش به حالت! امیدوارم که همیشه بهت خوش بگذره
دلم لک زده برای پیاده راه رفتن توی ناژنون و نشستن لب اب نزدیک سی و سه پل
خوش باشی

» نظر شما؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes