دوست
هميشه براي من آشنا شدن با آدمهاي جديد حكم ورود به دنياي جديدي را داشته است. من مي ميرم براي چيزهاي جديد و كشف افقهاي تازه. هر چند بدبختي هاي خودش را هم داره. نمي توني با همه اونها رابطه ات رو حفظ كني، حداقل بايد مواظب باشي كه فاصله قانوني رو رعايت كني، تا بهر كس اجازه ورود به حريم شخصي خودت را ندهي. و اينكه معيارهاي خودم با اونا زياد قاطي پاطي نشه. و مهمتر از همه اينكه يه درك و ايده جديد بگيرم.

خيلي از دوستيهاي كه من اوايل داشتم برحسب عادت بود. كاملا تصادفي انتخاب مي كردم يا انتخاب مي شدم. اما به مرور ياد گرفتم براي يافتن دوست خوب بايد با طرح وبرنامه پيش رفت، مثل يافتن جنس خوب از بين هزاران كالا. هر چند نياز به دوست خوب اصلا قابل مقايسه با كالا نيست. اما همين دوست خوب مي تونه ترا به جلو ببره و يا از سطحي به بالاتر ببره. و برعكس اون هم كاملا محتمل هست.

از همه دوستهاي خوبم كه منو كمك كردند ممنونم. بخصوص حميد و مسعود و جواد . ( مطمئنم اونا اينا رو نمي خونند).
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes