بازاریابی شبکه ای

روز جمعه وقتی دوستم بهم زنگ زد و دعوتم کرد به خانه اونها برم تا درباره یه کار صحبت کنیم کلی توی ذهنم انواع و اقسام شغلها رو سبک و سنگین کردم تا بهترین ایده را برای یه کار خوب پیشنهاد بدهم. آخه خبرش رو داشتم که بیکاره و دنبال کار.
وقتی دیشب به خونه اونها رفتم درب منزل به من گفت بالا یه خانم هست" لوس بازی در نیاری " با خودم گفتم عجب بچه با حالی هنوزم تک خوری تو مرامش نیست.
اما وقتی توی اتاق رفتیم و میزو صندلی و شکل چیدن اون رو دیدم انوقت بود که دوزاری افتاد که بله این جلسه نت ورک مارکتینگ هست می خواستم همونجا برگردم ولی با خودم گفتم حالا که اومدم بذار یه خرده سر کارش بگذارم. خانمه عین همه جلسات پرزنت روبروی من نشست و بروشور را روبروی من باز کرد و حرفهای که از فرط تکرار عین ضبط صوت شده بود برام تکرار کرد.آخرش هم ازم پرسید که آیا می خوام عضو بشوم ومن به راحتی شانه هایم را بالا انداختم و گفتم فکر نکنم باید بیشتر فکر کنم و وقتی بیشتر اصرار کرد به راحتی گفتم نه.
چند تا نکته
توی جلسات پرزنت پذیرایی ممنوع هست.
اول جلسه موبایلها باید خاموش بشه. ولی من گفتم ممکنه کار ضروری باهام داشته باشند و خاموش نکردم.
آخر جلسه حتما باید شخص مخ زده شده زودتر از پرزنتور از منزل خارج بشه. که صد البته من انجام ندادم.
در تمامی جلسات اینگونه چه گلد کوئیست چه ای بی ال و .. غیره همه حرفها یکسان و عین هم می باشه.
......
حوصله نیست بازم بنویسم ولی کلا بازم هر کی بیاد جواب من همون نه هست.
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes