خيلي سخته با بچه ها سر كله زدن. يه كلاس با بيست تا بچه جور واجور دارم. . دير بجنبم سر اينكه نوبت كدومشون هست مي زنند به تيپ هم. البته نه همشون. يكي لوسه، يكي كم حرف، يكي هم دعوايي و خلاصه هر كدومشون ساز خودشون رو مي زنند. بايد با هر كدومشون يه جور رفتار كرد. تهديد كرد، اخم كرد و يكي رو خر كرد!. فكر كنم اگه همين جوري پيش بره قابليتهاي بچه داري من بالاتر هم بره!.
براي مادرم هم خيلي جالبه؛ مرتب از كلاسم مي پرسند چون مي دونند كه من اعصاب بچه نداشتم ولي حالا هفته اي شش ساعت با يه گله اون سرو كله مي زنم.عجب اين روزگار چه بلاهاي كه بسر آدم نمي آره.؛)

يكي از بچه هاي كلاسم پوريا نام داره. پسر خوبيه، اما بد جوري گير داده به كارهام . كاملا حس مي كنم كه رفته تو نخ من. فكر كنم به خاطرم با دو سه تا از بچه ها هم جنگ هم كرده بود. حالا سر چي؟. نمي دونم. امروز به من مي گفت آقا شما پليس هستيد؟ گفتم نه چطور مگه ؟ جواب داد آخه آقا شما شلوار پليسها رو مي پوشيد!. حالا نگو شلوار من سبزه و مثل رنگ مال پليسهاست.

1 comments:

در اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی که از ابتدای ارديبهشت‌‏ماه آغاز شده, برخورد با مالکان خودروهای حامل افراد بدحجاب در دستور کار پليس قرار گرفته است، بر اساس اين طرح خودروهای حامل فرد بدحجاب يا خودروهايی که زنان بدحجاب راننده آن هستند، توسط ماموران اجرای طرح امنيت اخلاقی يا ماموران راهنمايی و رانندگی توقيف و به پارکينگ منتقل می‌‏شوند.
به گزارش خبرنگار ايلنا, نيروی انتظامی با اين توجيه که حضور فرد بدحجاب در خودرو از جرائم مشهود محسوب می‌‏شود، نسبت به برخورد با خودروهای حامل فرد بدحجاب اقدام کرده و راساً به توقيف خودروها می‌‏پردازد.

ماموران زنا زاده پلیس راهنمایی رانندگی ایران بجای اینکه هزاران راننده که مانند حیوانات با سرعت غیر مجاز، عبور ممنوع و صدها مورد جرایم مشهود خطرناک را پیگیری کنند در برابر این جرایم سکوت می کنند و ماشین افرادی را که موهایشان پیداست توقیف می کنند!

آی کیر خوک و خر و سنده خوک و خر تو کس حضرت زهرا بنت رسول الله چون ملایان می خواهند ایرانیان مثل این فاحشه قریش باشند.
سنده سگ تو کس ننه و زن و دختر رسول الله به خاطر این قوانین مسخره و حیوانی قرآن.
سنده شیطان تو حلق محمد قرآن شد.

» نظر شما؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes