ازدواج
مثل ويروس سريع همه وبلاگها را جو مي گيره . كافيه يه نفر كاري بكنه، يا چيزي بگه، متعاقب اون همه عكس العمل نشون مي دهند. نمونش همين فرم نظر خواهي يا مربع آبي و.. يا همين گفته هاي زهرا خانم در مورد ازدواج. كه الان منو حسابي گرفته.

در مورد زهرا فكر مي كنم يه خورده آسمون ريسمون مي بافه. بعني نتونسته با خودش كنار بياد، دلش مي خواد ازدواج كنه و شايد هم فرد مورد نظرش رو هم انتخاب كرده ولي عقلش اين اجازه رو بهش نمي ده. و حالا اون توي يه پارادوكس گير كرده. همه مون مي دونيم زهرا دختر با احساسي هست ولي بنظر من باهوش ترتر هست و به اين راحتيها خودش رو دست احساسش نمي ده.

از شما چه پنهون هفته پيش دو تا عروسي داشتيم. يكي عروسي پسر خاله و يكي هم مال دوستم. وقتي تو فاميل كسي ازدواج كنه، يهو همه هندشون ياد فيلستون مي كنه. راه به راه وقتي به آدم مي رسند چپ و راست تيكه بار آدم ميكنند.ايشا الله شيريني شما ! آقا مسعود.
يكي از خانمهاي فاميل اومد پيش من و گفت : مسعود تو كي دست بكار مي شي ؟
منهم صورت شدم و گفتم: خانم مگه چند بار بايد ازدواج كرد ؟
جواب داد: اوا خاك عالم كي ازدواج كردي ؟
گفتم : وقتي بدنيا اومدم.
خنديد و گفت : نه مادر ختنه با ازدواج فرق داره.!!

اما از اين چرت و پرتها كه بگذريم معيارهاي من براي ازدواج چهار جيز هست. كه البته اونو از دوستم جواد وام گرفتم.
ديانت - اصالت - نجابت - وجاهت. ترتيب اون از راست به چپ هست. هر چند وقتي يه دختر خوشگل كه مي بينم راست و چپ كه هيچي، ازدواج و اين جيزها هم كمپلت يادم مي ره.
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes