دو همكلاسي پس ازسالها از طريق اينترنت همديگر رو پيدا مي كنند.
درد دل خيالي اين دو كه با استفاده از عين جملات وبلاگ اونها تهيه شده رو بخونيد.
هر دو اين همكلاسي نزد من جايگاه ويژه اي دارند. اميدوارم شوخي منو رو كاملا جدي نگيرند. وگرنه فاتحه من خونده هست.!!
****
::سعي كنيد اين روزها دور و بر من نيايد كه از همه تون حالم بهم مي خوره .
نمي خوام يكيتون رو ببينم كه نفرت از هر چي پسر و مرد ايراني هست دارم .
از همه تون از اون پسر بچه يكساله كه مي گن معصوم هست تا اون پيرمرد هشتاد ساله .....

:: وقتي هوا اينقدر سرده، وقتي قلبهامون به اين فجيعي يخ زدند، تو رو خدا توقع نداشته باش
به جاي اين تيكه تيكه هاي يخ كه از دهنم بيرون مياد، برات شير كاكائو با قهوه داغ بيارم...!
ميشه در عين حالي كه همه چيز رو خيلي سخت ميگيري، هيچ چيز برات جنبه جدي نداشته باشه،
در حاليكه براي همه حرفهاي ديگران احترام قائلي، هيچ كدومشون برات مهم نباشه،
وبا وجودي كه خيلي زود دلگير ميشي، به همون آسوني يادت بره،

:: شما ها كه بيشتر از دماغ چي هستيد!!!!!!!!!!!!!!! حتي دماغتون رو هم نمي تونيد ببينيد
از بس كور اون افكار احمقانه تون هستيد.
شما هائي كه ادعاي همه چي مي كنيد و هيچي هستيد.

:: بهترين جواب براي خورد(خرد) كردن اعصاب يكي كه تو اعصاب خورديت (خرديت) هيچ نقشي نداشته و كلي نگرانته:
ما كه از همه كشيديم يكيش هم تو!! ماكه از كسي خيري نديديم تو هم روش!

::خدايا من با اين دلشوره هام بايد چيكار كنم . دارم مي ميرم.
من راي دادم و خودم رو تبرئه كردم و جام رو هم به خودم دادم .
تو اما ..... تو خودت مي داني .

:: خيلي بد شدم، اين فكر لعنتي بدجوري آزارم ميده، كاش ميتونستم تو اين مرحله
از زندگيم استاپ كنم، يا مثل بقيه واقعيت رو بپذيرم. اما آخه چه جوري؟؟!!

:: گاهي حرفها قشنگ هست .
گاهي دلها پاك هست .
گاهي چشمها صادق هستند .
گاهي دستها صميمي هستند .
گاهي نفسها آشنا هستند .
تنها فكرها جور ديگري هستند .
شايد فكرها را بايد شست .
شايد بايد به فكرها احترام گذاشت .
شايد بايد با فكرها كنار آمد .
شايد بايد به فكرها فكر نكرد .

::من نميدونم چرا امروزمشكل زبان داشتم!!
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes