من هميشه شعرها وكلمات قصار وهرچيزجالبي روكه توي كتابي ياروزنامه اي يا حتي روي
ديوارهامي ديدم، جمع مي كردم و توي يه دفتر مي نوشتم .
كه البته با سليقه خودم چيز جالبي از كار در اومده.طوري كه لحظات دلتنگي و
بي حوصله گي من رو شيرين مي كنه.
اين كه بعضي ها شعرهاي خارجي رو مي نويسند و حتي از بر هم دارند براي من جالبه اما
اميدوارم نگويند مرغ همسايه غازه.بد نيست يه دو بيتي از سعدي وحافظ و سپهري و
اخوان ثالث ويه چندجمله ازاخلاق ناصري ،فيه مافيه،گلستان سعدي ،اسرار التوحيد،و...
بلد باشيم تا اگه يه جايي ادعاي ايروني بودن كرديم.لااقل بگيم بله بابا هفت پشت ما
اينا بودندو اين چيزا روگفتند.
خب حالا كه يه بلاگ دارم چرا همه اونها رو با شماها قسمت نكنم.سعي مي كنم به مرور
اونها روبراي شما بنويسم.شايد شيريني اون به كام شما هم خوش بيايد.!!!
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes