هفته پيش از يه دوست كه نمي شناسمش يه ميل داشتم؟! بخوانيد.
********
7/7/2002
سلام
اميدوارم كه حالت خوب خوب باشد
از راهنمايتون ممنون
نه من كسي رو سراغ ندارم مثل اينكه پيدا كردن يه دختر براي تو شده معظل
اميدوارم كه هر چه زودتر مشكلت برطرف بشه
موفق و مويد باشي

********
خدايش تعجب كردم!. آخه من كه به كسي راهنمايي نداده بودم.
ولي بعد با خودم گفتم، شايد اينم ازشوخي هاي آپاچيها
باشه ،اما همه آپاچيها قويا تكذيب كردند!!!بعدش من يه
ميل زدم براي دوست نشناخته به اين مظمون.
------
سلام
اميدوارم حالتون خوب باشه
متاسفانه منظور شما را نفهميدم
راستي من شما رو ميشناسم؟
مسعود
-------
فردا اون روز دوست نشناخته جواب منو داده بود.
******
07/08/2002
سلام
خوبي
منظور چي رو نفهميدي
نه فكر نمي كنم ما همديگر رو بشناسيم
چطور مگه

******
خدايش گيج شدم پس براش نوشتم به اين مظمون .
-----
سلام
خوبم
بي خيال اميدوارم موفق باشيد.
مسعود
--------
و دوباره جواب منو داد
******
07/09/2002
سلام
اميدوارم كه حالت خوبه خوب باشه
من منظور نامه ات رو نفهميدم
واضح بنويس
باي
***********
بابا صد رحمت به اونهاي كه يه سفرنامه براي آدم ميل
مي زنند، به زبون فنگليسي ! دو ساعت اعصابت بايد خورد
بشه ! تا اونو بخوني .
اونوقت دوست عزيزم ميل زده با زبون مادري، خدايش نه
من فهميدم چي به چيه ؟ نه اون !!!
هر كي هست دوستش دارم فقط كاشكي وقت داشت درست حسابي
برام مي نوشت.
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes